مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492
مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492

دیدار با خانواده شهید مصطفوی در روستای ماهین قزوین

دیدار با خانواده شهید مصطفوی در روستای ماهین قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین بعد از ظهر امروز بسیجیان به همراه شورای حوزه از خانواده شهید سید علی مصطفوی منتظری در روستای ماهین بخش طارم دیدار کردند.
مهدی عسگری غنچه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی در حاشیه دیدار از خانواده شهید سید علی مصطفوی منتظری در روستای ماهین بخش طارم به مقام والای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند چراکه شهدا برای رضای الهی قدم برمی داشتند و در راه دین از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
وی خاطرنشان کرد: حضور این شهیدان در دور دست ترین نقاط برای محافظت از ایران اسلامی یک افتخار و اعتباری برای روستا و کشورشان محسوب می شود.
عسگری غنچه یادآور شد: شهدا به ما آموختند که باید مراقب دشمن و توطئه های آنها بود و هیچگاه نباید میدان را خالی بگذاریم و همیشه باید در میدان حضور داشته و با دشمن در تقابل بود، چراکه اگر منفعل شویم دشمن به جلو می آید و به حمله می پردازد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) طارم سفلی ضمن تقدیر ویژه از خانواده شهید مصطفوی تأکید کرد: شما خانواده شهدا یادگاران ایثار و شهادت هستید و باید در مسیر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نقش هدایتگری خود را ایفا نمایید و شجره طیبه بسیج نیز که رسالتش حفظ دستاوردها است به دعای خیز شما تلاش می کند به رسالت خود عمل نماید.
گفتنی است در پایان از خانواده این شهید گرامی تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.