مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492
مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492

رحمت‌الله سلمان ماهینی، مدیر روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن

به گزارش ماهین نیوز : رحمت‌الله سلمان ماهینی، مدیر روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، ضمن بیان تسلیت در پی درگذشت  استاد حبیب‌الله چایچیان،

شاعر آئینی کشورمان متخلّص به حسان، شاعر و مرثیه سرای اهل‌ بیت(ع) در قرن چهاردهم شمسی به بیان ویژگی شخصیت این شاعر چون‌ گشاده‌رویی در هنگام دعوت به مراسم با وجود مشغله و بیماری اشاره کرد.

وی ادامه داد: این شاعر آئینی بدون هیچ گونه چشم‌داشتی در این مراسم حضور پیدا می‌کرد و به اجرا و قرائت شعر آئینی می‌پرداخت.

ماهینی با اشاره خاطراتی از دورانی که مدیر روابط عمومی نیروی هوایی طی سال‌های ۷۲ و ۷۳ بود، اظهار کرد: در مسابقات قرآن کارکنان نیروی هوایی طی آن سال براساس دستور فرماندهی نیرو مقرر شد که منتخبان این مسابقات به مشهد مقدس اعزام شوند چون مرحوم چایچیان برای قرائت شعر آئینی در اختتامیه دعوت شده بود، ایشان را همراه با برگزیدگان به این سفر معنوی فرستادیم.

وی ادامه داد: طی این سفر هنگامی که بلیط‌ها رو توزیع می‌کردیم صندلی ایشان در ردیف ۱۴ بود که به نظرم به دلیل اینکه محب اهل‌ بیت(ع) بود این شماره به وی اختصاص یافت. وی همواره مورد عنایت معصومین(ع) بود، چنانکه در طول زندگی پر‌برکت در جهت احیای ارز‌ش‌های دینی تلاش کرد و برای اهل‌ بیت(ع) خالصانه خدمت می‌کرد.mahinnews.ir/quran