مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492
مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492

مهار آتش سوزی در مراتع روستای ماهین بخش طارم سفلی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از مهار یک فقره آتش سوزی در مراتع روستای ماهین از توابع دهستان چوقور بخش طارم سفلی در روز گذشته خبر داد.

۱۳۹۲ سه شنبه ۱۹ شهریور ساعت 13:51 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی فرهادی در این رابطه اظهار داشت: ماموران پاسگاه محیط بانی طارم سفلی در حین انجام ماموریت و گشت زنی در مناطق تحت مدیریت متوجه یک فقره آتش سوزی در مراتع روستای ماهین معروف به دربند بناور در نزدیکی معدن سرب چیزه شدند که بلافاصله در محل حضور یافته و شروع به مهار آتش کردند. 

وی تصریح کرد: خوشبختانه ماموران علی رغم به همراه نداشتن آتشکوب و دیگر امکانات مهار آتش پس از 4 ساعت تلاش توانستند این آتش را مهار کنند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین بیان کرد: در این آتش سوزی حدود 10 هکتار از مراتع این منطقه در آتش سوخت که البته کم بودن سرعت باد و مجاهدت محیط بانان پرتلاش و اقدام بهنگام آنان مانع از گسترش آتش شده و موجب مهار کامل آن گردید. 

فرهادی دلیل این آتش سوزی را عامل انسانی دانسته و از شهروندان خواست در صورت روشن کردن آتش در هنگام ترک محل از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنند تا بیش از این شاهد وارد آمدن خسارت به طبیعت و محیط زیست نباشیم. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.