مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492
مشاهیر ماهین

مشاهیر ماهین

لطفا اطلاعات خود را برای ما بفرستید09120836492

مونا سلمان ماهینی نائب رییس انجمن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی

سلمان ماهینی: سطح کیفی مسابقات شطرنج فیروزکوه بسیار بالا بود

نائب رییس انجمن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سطح کیفی مسابقات شطرنج فیروزکوه بسیار بالا بود و برخی تیم ها با بهترین بازیکنان با درجه بین المللی حضور یافته بودند.

index

  

مونا سلمان ماهینی نائب رییس انجمن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرست فنی مسابقات شطرنج دختران دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه این رقابت ها که در سالن ورزشی المهدی فیروزکوه برگزار شد، در گفت وگو با دیمه نیوز اظهارکرد: سطح کمّی و کیفی مسابقات امسال بسیار بالا بود به طوری که تیم های تهران، گیلان، البرز و قزوین با بهترین بازیکنان با درجه بین المللی حضور یافته بودند.

وی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۸ تیم به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان تیم البرز با کسب ۳۱ امتیاز اول شد و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای گیلان و قزوین به ترتیب با ۲۴٫۵ و ۲۳ امتیاز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

سلمان ماهینی میزبانی فیروزکوه در این دوره از مسابقات را بسیار عالی توصیف کرد که دارای سالن های ورزشی با کیفیت، خوابگاه های مجهز و سیستم حمل و نقل بسیار خوبی بود و افزود: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه حتی توان میزبانی مسابقات بین المللی شطرنج را نیز دارا است.

وی خواستار آن شد تا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با توجه ویژه به فیروزکوه، از امکانات شهرستان جهت رشد شطرنج منطقه و همچتنین برگزاری مسابقات استانیف ملی و حتی بین المللی بهره گیری کند.

نائب رییس انجمن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه از لیلا قاسمی رییس هیأت شطرنج شهرستان فیروزکوه که از ابتدای مسابقات تا روز پایانی با حضور گرم خود در کنار برگزار کنندگان رقابت ها بود، تقدیر و تشکری ویژه کرد.

پایان خبر/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.